Metodiskā darba prioritātes 2020./2021. m. g.
- Kompetenču pieejas ieviešana vispārējās izglītības mācību procesā – labās prakses piemēru izzināšana un popularizēšana.
- “Ventspils pilsētas Izglītības koncepcijas 2021.-2027.gadiem” izstrādāšana un realizācijas uzsākšana.
- Iekļaujošās izglītības principa realizēšana, nodrošinot iekļaujošās izglītības pakalpojumu pieejamību dažādos izglītības posmos vispārējās izglītības iestādēs.
- Gatavošanās XII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem un līdzdalība tajos.
- Kompetenču pieejas ieviešana vispārējās izglītības mācību procesā – labās prakses piemēru izzināšana un popularizēšana.
- Mācību satura apguves plānošanas un vērtēšanas turpināšana, sadarbojoties dažādu mācību priekšmetu skolotājiem jomas ietvaros un starp mācību priekšmetu jomām, vienas klases, skolas ietvaros, akcentējot caurviju prasmju iekļaušanu.
- Kompetenču pieejas ieviešana mācību procesā – labās prakses piemēru izzināšana un popularizēšana.
- Mācību satura apguves plānošana un vērtēšana , sadarbojoties dažādu mācību priekšmetu skolotājiem vienas jomas ietvaros un starp mācību priekšmetu jomām vienas klases, skolas ietvaros.
- Kompetenču pieejā veidotā mācību satura pakāpeniska ieviešana mācību procesā – galveno uzmanību pievēršot izmaiņām mācību procesa organizēšanā.
- Sadarbības turpināšana un veicināšana starp vienas skolas skolotājiem – vienas klases un vienas priekšmetu jomas ietvaros.
- Iesaistīšanās VISC izstrādātā jaunā mācību satura un pieejas “Izglītība mūsdienīgai lietpratībai” apspriešanā skolu un pilsētas mācību jomu grupās un metodiskajās apvienībās https://www.skola2030.lv/apspriesana.
- Prioritātes saistītas ar konkrētu risinājumu meklēšanu metodiskiem jautājumiem un mācību problēmām.
- Kompetenču pieejas ieviešana mācību procesā- labās prakses piemēri.
- Sadarbības turpināšana un veicināšana starp vienas skolas skolotājiem un dažādām skolām.
- Skolotāju profesionālās pilnveides un izaugsmes vajadzību identificēšana.
- Atbalsts skolotāju savstarpējās pieredzes apmaiņai, akcentējot savstarpēji vērotās mācību stundas.
Metodiskā darba prioritātes 2019./2020. m. g.
Metodiskā darba prioritātes 2018./2019. m. g.
Metodiskā darba prioritātes 2017./2018. m. g.
Metodiskā darba prioritātes 2016./2017. m. g.
Metodiskā darba prioritātes 2015./2016. m. g.
Nolikums